Khamis, Mei 30

Beriklan Sambil Buat Duit






✍ Hanya dengan beriklan anda mampu pasarkan produk atau servis kepada pasaran global, malahan setiap kali anda mengajak rakan bisnes anda beriklan disini anda turut mendapat keuntungan. Web iklan jual beli ini sama seperti mudah.my yang menduduki tangga ke 10 web teramai pengunjung di Malaysia. Web ini dikenali SP Ads yang mana fungsi dan peranannya sama seperti mudah.my malahan SP Ads mencipta peluang kepada pengiklan untuk membuat keuntungan berganda.


Bagaimana???


✍ SP Ads menawarkan pakej iklan serendah RM10 untuk 1 produk / iklan bagi tempoh 3 bulan, pakej iklan RM50 untuk 3 produk / iklan bagi tempoh 6 bulan dan pakej RM100 untuk 5 produk / iklan bagi tempoh setahun. Dalam tempoh tersebut anda boleh menukarkan produk / iklan anda seberapa kerap yang anda suka.

✍ Disamping itu setiap kali anda mengajak rakan untuk beriklan disini anda turut dibayar sebagai upah mengajak atau mempromosikan web ini. Jika rakan anda membeli pakej RM10 anda dibayar RM5, jika rakan anda membeli pakej RM50 anda dibayar RM25 dan jika rakan anda membeli pakej RM100 anda dibayar RM50.

✍ Amat lumayan dan yang lebih penting, SENANG DAN TIDAK BERISIKO !!!

✍ Bagi sesiapa yang berminat boleh mendaftar di

https://www.spshops.com/deezaira

 sms/whatsapp ☛ 019 6271719

Tiada ulasan:

Alyazaira-Mentarisenja © All Rights Reserved
Best View With Mozilla Firefox