Khamis, Mac 14

Kejayaan Dajjal Memisahkan Kekuasaan Islam Kepada Wilayah Berasinggan




Selepas Perang Dunia Pertama, Khilafah Islam terakhir Turki Ottoman telah dihapuskan oleh British pada 1924. Bermula dari itu, negara-negara Islam baru terbentuk satu per satu.

Bermula di Tanah Arab: Arab Saudi, Palestin, Jordan, Lebanon,Syria, Turki, Iraq, Iran, Bahrain, Qatar, Kuwait, UAE, Oman & Yemen.

Afrika: Morocco, Algeria, Tunisia, Libya, Sudan, Mesir, Ethiopia.

Asia Selatan: Pakistan, Wilayah Kashmir, Maldives.

Asia Tenggara: Nusantara dipisahkan menjadi Malaysia, Indonesia, Brunei, Singapura selepas Perjanjian Inggeris Belanda 1824.

Ia berlaku sewaktu Dajjal berada di dalam dimensi masa sehari sama seperti setahun. Dajjal berjaya memisahkan kekuasaan Islam kepada wilayah berasinggan yang mempunyai bendera dan sempadan mewujudkan negara bangsa. Ia menyebabkan berlakunya sifat kebangsaan dan menghakis sifat kekhalifahan dan akhirnya memanifestasikan Hadis Nabi SAW berkenaan Fasa Zaman umatnya yang keempat yang bernama Zaman Kerajaan Menyombong. Zaman ini telah bermula dan sedang dihuni oleh kita pada hari ini dan akan berakhir apabila semua Negara Islam bersatu berdaulat di atas nama Khilfah Islam al-Mahdi kurang 50 tahun lagi iaitu berakhirnya dimensi masa Dajjal sehari sama seperti seminggu. Allahu-A'lam.

Tiada ulasan:

Alyazaira-Mentarisenja © All Rights Reserved
Best View With Mozilla Firefox