Jumaat, Mac 1

Sifu Tutorial...

Kotak apa plak kat bawah ni ye?
Kalau nak tahu, cer klik mana-mana nama  yang ada kat situ, apa yang kuar?

Aaaaa... inilah dia otai-otai blogger kita. Di awal 'berblogger' dulu blog diorang ni lah yang aku rajin terjah, hehe ..gantinama AKU lah plak, maaf ye :). Aku pilih diorang ni berdasarkan manisnya budi bahasa yang diorang guna pakai selaku seorang sifu yang sememangnya tak kedekut nak bagi tunjuk ajar kat orang lain, lebih-lebih lagi untuk diri aku ni lah yang pada masa tu memang betul-betul zero... Manis budi bahasa yang aku maksudkan kat sini bukanlah sopan santun dari  gaya bahasanya. Tapi, hai...entah lah macam mana aku nak explain pun aku tak reti. Yang pastinya bila aku blogwalking, aku selesa dengan mereka yang kelihatan mesra dan tak kedekut. Pada sesiapa yang dah follow otai-otai kat bawah ni, tentu setuju dengan pandangan peribadi dari aku ni kan ...

Kepada otai-otai yang lain dan juga new bloggers anda juga tak kurang hebatnya.Sentiasalah kekalkan sikap ramah dan rendah diri dalam menyampaikan informasi serta tunjuk ajar, lebih-lebih lagi pada aku yang sentiasa memerlukan ...

FARAH | LYSSA | WAN | APIT | UNWANTED | SITE MAP | BINABLOG |


Tiada ulasan:

Alyazaira-Mentarisenja © All Rights Reserved
Best View With Mozilla Firefox